#2016-07-03 22:16:52 

Watson

Użytkownik

Odziedziczyłem po mojej matce mieszkanie w spadku, jest duże i przestronne i chciałbym je wyremontować i przeprowadzić się z rodziną, bo w obecnym mieszkaniu jak dzieci podrosły jest nam dość ciasno. Z tym, że nie znam się na remontach, od zawsze zajmuję się papierkową robotą i chętnie zleciłbym to fachowcom. Coś polecacie z okolic Krakowa?
#2016-07-03 22:54:51 

Wodzianka

Użytkownik

Ja na twoim miejscu zastanowiłabym się nad tą przeprowadzką. Remont jak najbardziej, ale przeprowadzka... wiesz może się początkowo wydawać, że duże mieszkanie jest niebiańsko lepszą alternatywą dla małego m4 ale uwierz mi, że koszty utrzymania potrafią nadszarpnąć domowy budżet. Może wyremontuj mieszkanie i podnajmij?
#2016-07-03 23:28:33 

Krajanka

Użytkownik

Moim zdaniem duże mieszkanie to o wiele większy komfort psychiczny dla każdego członka rodziny. Ale wracając do tematu, prosze uściślij jakich fachowców szukasz. Kogoś kto wykona czy kogoś kto zaprojektuje wnętrze?
#2016-07-04 01:52:16 

Watson

Użytkownik

Jedno bez drugiego nie współistnieje, co prawda mieszkanie jest duże, rozmieszczenie pokoi również by mi odpowiadało, ale sami wiecie jak to jest z mieszkaniami gdzie mieszkała starsza osoba. Chciałbym nadać nowego ducha mieszkaniu.
#2016-07-04 04:51:02 

Krajanka

Użytkownik

W takim razie z doświadczenia polecę ci firmę marengo-architektura.com, robią naprawdę fantastyczne projekty wnętrz mieszkań Kraków i okolice to ich rejon, więc nie powinno być problemu ani z dojazdem ani z kontaktem. Pozdrawiam.
#2016-07-04 07:39:45 

Holmes

Użytkownik